Σύνδεση

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Κερδίστε Διπλές Προσκλήσεις Για Την Παράσταση «Οι 7 Κόρες Της Εύας»

Το texnes-plus σας πάει θέατρο!

Κερδίστε διπλές προσκλήσεις για την παράσταση  «Οι 7 κόρες της Εύας» στο Studio Μαυρομιχάλη, 2 διπλές για το Σάββατο 4 Μαίου στις 21:00

Για να λάβετε μέρος στο διαγωνισμό, κάντε τη  σελίδα του texnes-plus στο facebook,  σχολιάστε το όνομά σας κάτω από το άρθρο και μοιραστείτε το άρθρο στο προφίλ σας.

Ο διαγωνισμός λήγει άμεσα και οι νικητές θα ενημερωθούν μέσω της σελίδας μας στο facebook.

Ο Κώστας Φιλίππογλου σκηνοθετεί την παράσταση οι «7 κόρες της Εύας», στο Studio Μαυρομιχάλη, εμπνευσμένη από το ομώνυμο βιβλίο του Μπράιαν Σάικς.

Λίγα λόγια για την υπόθεση:

Όλοι σχεδόν οι σημερινοί Ευρωπαίοι, υπολογίζονται στα 650.000.000, κατάγονται από εφτά γυναίκες. Είναι οι εφτά μητέρες όλων μας. Είναι οι εφτά κόρες της Εύας.

Αυτή η παράσταση ασχολείται με την ιστορία του κόσμου όπως αποκαλύπτεται από τη γενετική. Θα διαπιστώσουμε με έκπληξη, αλλά και με χιούμορ, πως όλοι οι άνθρωποι του πλανήτη είμαστε συνδεδεμένοι μέσα από τις μητέρες μας, με μια χούφτα γυναίκες που έζησαν δεκάδες χιλιάδες χρόνια πριν.

Από που κατάγομαι; Αλήθεια πόσες φορές έχετε αναρωτηθεί; Γνωρίζουμε τους γονείς μας και τους παππούδες μας, όχι όμως πιο πίσω. Για τους περισσότερους, τα προγονικά ίχνη αρχίζουν να εξαφανίζονται στην ομίχλη. Ωστόσο όλοι κουβαλάμε ένα μήνυμα από τους προγόνους μας σε κάθε κύτταρο του κορμιού μας. Είναι μέσα στο DNA μας, στο γενετικό υλικό που μεταβιβάζεται από γενιά σε γενιά.

Στο DNA όμως δεν καταγράφεται μόνο η προσωπική μας ιστορία, αλλά ολόκληρη η ιστορία του ανθρώπινου είδους.

Ειδικά το μιτοχονδριακό DNA, είναι ένα δυνατό αρχαιολογικό εργαλείο για να ανακαλύψουμε τη μητροπλευρική συγγένεια όλου του κόσμου, καθώς αυτό μεταβιβάζεται από μητέρα σε κόρη.

Το πιο συναρπαστικό όμως σε αυτή την ιστορία που θα πούμε, είναι ότι αυτές οι επτά γυναίκες που είναι μητέρες όλων των Ευρωπαίων δεν είναι απλοί γενετικοί κώδικες. Ξέρουμε που έζησαν, πως έζησαν και που ταξίδεψαν τα περισσότερα από τα παιδιά τους. Μπορούμε να τις φανταστούμε και θα τις ζωντανέψουμε πάνω στη σκηνή.

Τι πιο συγκινητικό, να γνωρίσεις επιτέλους την από αιώνες πεθαμένη μητέρα σου!

Και το ακόμα πιο συναρπαστικό είναι ότι αυτή τη φορά η ιστορία του ανθρώπου θα ειπωθεί από την πλευρά των γυναικών.

Είναι μια παράσταση που εκθειάζει την γυναίκα και ισοπεδώνει την έννοια του ρατσισμού, αφού αποδεικνύει ότι είμαστε όλοι συγγενείς.

Και μάλιστα πολλοί από μας μπορεί να βρεθούμε να έχουμε την ίδια προγονική μητέρα με ένα Σύρο πρόσφυγα, ενώ έχουμε πιο μακρινή συγγένεια με τον Έλληνα γείτονά μας.

Ταυτότητα παράστασης

Στο ρόλο του Μπράιαν Σάικς ο Γιάννης Στεφόπουλος

Έναρξη παραστάσεων: Παρασκευή 3 Μαΐου στις 21:00

Παραστάσεις: Τετάρτη έως Κυριακή στις 21:00

Διάρκεια παράστασης: 70 λεπτά

Τιμές εισιτηρίων: 12€ κανονικό/5€ μειωμένο (ισχύει για όλα τα μειωμένα)

Studio Μαυρομιχάλη

Μαυρομιχάλη 134, Τηλέφωνο κρατήσεων: 2106453330

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

www.studiomavromihali.gr

Η παράσταση επιχορηγείται από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού

Ο Τζόνι πήρε τ' όπλο του

ANIXNOS

anixnos250x300

Σε Γενικές Γραμμές

Video

Η ομάδα ΜΕΤΕΩΡΙΤΕΣ παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το θεατρικό έργο της Καναδής συγγραφέως Carole Fréchette "Η Βιολέτ στη γη".

Κάθε Δευτέρα & Τρίτη στις 21.00 (Μέχρι 11/6) στο studio Μαυρομιχάλη